Bomullsbröllop

Den äkte mannen: Jag tror inte att jag behöver jobba på lördag...
Jag: Jaha! Vad mysigt. Men varför ska du inte jobba?
Den äkte mannen: Njae alltså, de tyckte att vi inte behövde öppna.
Jag: Jaha, ska vi grilla då? 
Den äkte mannen: Du vet vad det är för dag på lördag va?
Jag: Lördag?
Den äkte mannen: Säg inte.... 
 
Men jag hör inte vad han säger, min hjärna går på högvarv. Vad kan det vara? PJ20 på TV:n? Någon fest jag glömt bort att jag ville gå på? Pride, var inte det förra helgen? Eehhhh... Hmmmm.... Mjaaaaa.... Får känslan av det är någonting annat.
Den äkte mannen: Det är ju vår bröllopsdag! Vår första bröllopsdag!! Den härligaste dagen i mitt liv!
Jag: Oj, joho!!! Det visste jag... Visste fakstikt att vi gifte oss i augusti som det är nu. Vi gifte oss 10 9 augusti...? 
Kategori: Kalas Taggar: Bomullsbröllop, Böllopsdag, chaos days;
Trees, mamma i London:

Haha! ;D

Svar: Vi skaffade inga förlovningsringar så jag har samma datum ingraverat i mina båda vigselringar. Tur för mig, datum är inte min bästa grej.
Ann-Christin

Kommentera inlägget här: