På mitt grannkontor

Till och med de dagarna när jag är så svettig att armarna klibbar i skrivbordet; till och med de dagarna då det är alldeles för många dagar sedan jag var hos frisören för att fixa håret; till och med de dagarna då jag har avokadofläckar på klänningen och en finne under näsan; till och med dagar då mascaraborsten träffat i ögat och inte på ögonfransen och därtill lämnat mig i någonform av rödögt tvättbjörnstillstånd (fast bara på en sida); TILL OCH MED de dagar då mina tånaglar är skitiga och snedklippta...
 
Till och med de dagarna, och idag var en sådan dag då allt ovan stämmde in, får man höra att man är saknad och snygg och bra när man hälsar på nere på grannkontoret. På grannkontoret sitter några ytterst talangfulla individer och bara är sådär - smarta, coola och fantastiska. Snygga är dom också..
 
Ett komplimangställe att gå till som alltid levererar när man helst behöver det. Alla borde ha ett grankontor som jag. 
Kategori: Allmänt Taggar: chaos days, grannkontor, komplimang;
Birgitta:

Och dessutom är allt dom säjer sant💜

Svar: Hjärtat!
Ann-Christin

Anonym:

Du är snygg. Och smart. Och sjukt trevlig. Och jag är din mans Mariefredfanclub. Men du behöver en redaktör. Du stavade sista grannkontor med ett n. Oacceptabelt!/OCD-författaren.

Svar: HA HA HA HA!!! Min kära författarinna, är du säker på att det verkligen var ett stavfel...? Men en redaktör alltså? Låter som en fantastisk idé! Någon som är sugen på att jobba med mig?
Ann-Christin

Kommentera inlägget här: