Ögonblick vecka 25

Måndag.
Den lille mannen utnämnde sig till chef över disken. Hans chefhet höll i sig resen av veckan. 
 
Tisdag.
KIKAN, min #shopless2014 kompanjon, en av mina bästa vänner tillika en av mina favoritbloggare hamnade på förstadsidan på BLOGG.SE. HURRA! Hon förtjänar er uppmärksamhet. Kan det mesta om hur man vårdar planeten, hon bakar grymma bakverk och är allmänt snygg i båda själ och liv.
 
Onsdag.
Min födelsedag! Fick finfin uppvaktning och bland annt en sockersöt ring.
 
Torsdag.
En dag då jag fortfarande inte slutat fascinerats över att den lille mannen äter mackan från mitten och ut trots att han alltid gjort så.
 
Fredag.
Midsommar och goda drinkar. Hallon, mynta, jordgubb och citron var som den lille manenn skulle uttryck det "mumsigt på riktigt!"
 
Lördag.
Hoppets dag. Först hoppade fröken runt på tennisplan, sedan i hoppgropen för att komma hem till hoppbollen. Ej att glömma timmen på studsmattan och hopp i vattenspridaren.
 
Söndag.
Den lille mannen fick på något vis i sig alla de 1000 gram jordgubb & citronmelissyoghurt som vi köpte igår under en och samma frukostsittning.
Elin:

hmm. han åt alltså 1L yoghurt? coolt. antar att det är larvigt av mig att känna mig glupsk för att råka ta mer än hälften i 1 portion då :P och jag tror jag måste testa den yoghurten, den måste ha varit riktigt god :D

Svar: Den ÄR god och han har en aptit (när han vill) som slår de flesta...!!!
Ann-Christin

Erika Kvarnlöf:

Men sötis, som lät mig vara med på ett hörn. Puss!!!!!

Svar: Du är alltid med i mina hörn och vrån :-*
Ann-Christin

Kommentera inlägget här: