Alla dessa vantar

Tanken från början var att inlägget skulle handla om att jag inhandlat hösten/vinterns första par vantar. Det tog maximalt 3 minuter så var ett par borttappade. Vart tar alla vantar vägen? Var tar alla strumpor vägen?
 
Det är inlägget idag. Vart?
Kategori: Allmänt Taggar: borta, chaos days, försvinner, vantar;
Småstadsfrun:

Förstår precis vad du menar! Kan för mitt liv inte förstå vem som snor alla grejer! Skrev en gång ett fb inlägg på precis samma tema, då var jag riktigt arg på min tvättmaskin som helt obekymrat käkade upp lillkillens samtliga strumpor. Elakt.
Önskar dig god vant-jakt!

Svar: Tack! Vi har redan förlorat två par nyinköpta vantar till men vunnit ett gammalt par som låg och tryckte längst bak i en bortglömd låda i hallen. Jag funderade ett tag på att föra statistik över hur många vantar som försvinner den här vantsäsongen men insåg ganska snart att jag inte vill veta :-)
Ann-Christin

Kommentera inlägget här: