En show på vattenskidor i Rock River

Visst hade jag sett vattenskidor förut. En hel film faktiskt. Det var en del av en film i alla fall, som min pappa filmat någon gång strax efter att man kunde filma i färg med Super 8. Visst skulle det bli kul att få se SKI BRONCS WATERSKI SHOW TEAM, men jag var ju luttrad... Sett pappa glida runt på vattenskidor bakom en träeka i Långhalmen. 
 
Men det vi fick se vår andra dag i USA var inte riktigt samma sak. 
 
Olikheter:
1. De byggde mänskliga pyramider. 
Det gjorde aldrig pappa. Åtminstone inte på filmen.
 
2. De åkte på ett ben.
Fast DET gjorde pappa och c/o faktiskt när dom trillade. En halv poäng till pappas gäng!
 
3. De åkte baklänges och på ryggen och på bara fötterna.
Nope, njet, icke.
 
4. De startade hoppandes ner från torn.
Det är jag glad över att de inte gjorde, den lilla insjön pappa åkte i är inte speciellt djup.
 
5. De lyfte upp varandra och gjorde akrobater, ibland stående på nästan inga ben!
DET hade varit en syn. Dags att ta upp träskidorna igen pappa!
 
Likheter:
1. De hade vattenskidor.
2. De startade från en brygga.
 
Häpp vad duktiga Broncs Waterski Show Team var! Galet roligt att se!! Jag fick dessutom äta underlig varm taco i en påse medan vi tittade på showen.
 
Kategori: Utflykter & Resor Taggar: Broncs Waterski Show Team, Resa, Riverside, Rock River, chaos days;
Susanna Maria J:

Coolt!

Svar: Det var fantastiskt! Jag vill också åka vattenskidor nu :-)
Ann-Christin

Kommentera inlägget här: