Peanut Butter and Strawberry Jelly Compote Waffles

Jag är inte vegeterian men jag äter väldigt sällan kött. Man kan säga att jag flörtar rätt hårt med veganism och vegetarismen. En dag ska jag ta klivet och sluta helt med kött.
 
Facbook är en underbar källa av vegoinspiration och hela denna kväll har jag suktat över de här våfflorna gjorda på bland annat jordnötssmör!
 
*torkar bort dregelsträngen*
 
Klicka HÄR eller på bilden så kommer ni till receptet som kommer från JESSICA IN THE KITCHEN. Det är är förövrigt en ypperligt bra och inspirerande matblogg så kom ihåg att kika in där titt som tätt.
 
Kategori: Allmänt Taggar: bloggtips, chaos days, jessica in the kitchen, recept;
shannon:

This looks so delicious!

Svar: Doesn't it! I''m trying those this weekend :-)
Ann-Christin

Kommentera inlägget här: